Thursday, May 6, 2010

Z-is my memory...part IV(maybe the last)

jam sudah menunjukkan 3:16 minit pagi...tak tau kenapala susah untuk mao tido...suasana sangat sunyi dengan ditemani oleh rosdie.ada ketika ini la baru aku sedar yang hidup ku sudah semakin jauh berubah..tapi sampai bila masalah nie mao menjajah aku???aku rasa sudah cukup lama juga aku melepak selalu dalam bilik...aku rasa macam sudah jarang aku melihat matahari...tapi syukur la kerana ramai lagi kawan yang amik berat pada aku...aku rasa sudah tiba masanya aku terima semua apa yang di nasihatkan kepada aku...dah la aku ignore mereka semua...tapi dorang nie semua tak penah putus asa bagi aku semangat...sakit dalam diri pun dah mula reda walaupun kadangkala aku selalu terpikirkannya...

tapi tidak la seperti dulu hampir setiap masa..langsung teda peluang untuk memikirkan benda lain...damn..dah jauh aku melencong nie...kenapa aku mesti bersedih kepada orang yang berpaling tadah pada aku sedangkan aku setia terus menunggu nya??kenapa aku tak sedih kerana dosa ku yang telah banyak aku lakukan???dah la aku nie cuma yang tinggal tulang ama dosa ja...tapi syukur la pada Allah S.W.T,dapat juga aku lalui hari seksa begini...lepas nie aku tak akan terperangkap lagi dengan janji-janji palsu manusia...sebab semua ini la aku rasa plajaran aku merosot,perhubungan dengan teman-teman pun turut merosot,berat badan pun jatuh sehinggakan sukar bagi aku berpikiran positif...BULLSHIT!!!...pe
rjalanan aku masih jauh lagi..kenapa baru sekarang aku nak pikir masa depan ar???madafaka!!!

tapi aku dah mula atur hidup ku satu persatu,aku dah mula tune semula gitar buruk ku,aku dah mula nampak rakan-rakan di sekitar ku...yang paling best aku dah setel dengan projek group aku yang dimna aku ada 2mgu lagi untuk menamatkan pelajaran bersama mereka-mereka ini...syukur la sebab dorang mengalah jua ama aku...thx to u all...thx sebab mengalah...aku nak jadi macam diri aku yang dulu yang mempunyai masalah tapi xlah seberat masalah aku baru-baru nie...aku pun dah mula bergaul dengan mana-mana kawan tak kira nerd,batu,pencinta wanita,kapitalis,pondan dan juga gay-gay sedunia...thx u so much...dah brapa hari aku tak melihat matahari,InsyaAllah kejap lagi aku akan bersosial seperti dulu dan mula keluar dari rumah...dah brapa hari aku dirumah...kelas pun aku x pegi...hepi sebab terasa macam mula dah ada semangat...biarpun pergerakannya agak perlahan,tapi aku tetap akan mencapai nya....

2 weeks to go!!!!aku dah nak habis...aku nak pikir benda-benda baru...yang sudah tu biar la ia nya berlalu...hadapi ja...ada ramai lagi individu yang menghargai aku...tima kasih kepada mereka yang sentiasa ada di sisi badut bodoh ini ketika badut bodoh ini dalam masalah...tak ternilai bantuan kamu semua...damn...ur all guy ar rare...thx to god...i hope that god can take care of her...i beggin u...JIWANG???WHATS THAT???GORE MARI LA YANG BEST....YAHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Worldinturmoil_88@yahoo.com

No comments: