Thursday, May 6, 2010

Z is my memory part II (jumaat)

setelah duduk depan komputer hmpir setengah hari,aku mula terasa sunyi semula..pada waktu tu,kepala hotak ni mula memikirkan pasal dia lagi...ni la yang aku tak suka tentang suasana sunyi...selepas bangun jam 11 tadi,aku terus mencapai tuala yang sernig ku sangkutkan dekat belakang pintu dan terus ke kamar mandi...

sesudah tu aku mengenakan pakaian selangor yang berwarna putih berseri yang baru d cuci oleh binik boss aku..pada hari tu adalah hari jumaat.aku perg ike masjid dengan seorang teman..aku ada terasa tenang sikit pada waktu tu,mgkin disebabkan niat aku untuk pergi sembahyang..sepanjang perjalanan itu,dia mmg takkan hilang dari setiap penjuru kepala ini...dia trus bersemadi(jiwang karat)..haha..

sesampainya aku drmah...aku terus mencapai komputer riba yang berada di atas meja dan memulakan kerja tangan untuk menghilangkan tekanan dan juga stress yang berlarutan sehingga kini yang aku sendiri pun xtau bila la semua nia akn berakhir...kerja tangan yang dimaksudkan tu adalah menulis blog...
sambil2 menulis blog,fb tetap tak dapat aku lupakan..ni je medium yang aku ada untuk mengelak dari segala kegilaan yang terkandung dalam badan ku...

masa terus berlalu tanpa aku sedari hari dah gelap..pada waktu tu,aku bsembang dengan sorang teman..aku akui la pada masa tu semua tekanan aku kurang..tak tau la,mgkin teman aku bsembang
ni teror kot sampai buat aku trhibur...tetapi ia tak lama sehinggala dia offline,aku menjadi tidak karuan lagi...esok adalah hari sabtu dan seterusnya hari ahad iaitu hari kapitalis sedunia...besanya aku cuma duduk diruma...fokus aku hilang semula...entah kenapa dia datangkan banyak kesan di dalam hati...tapi aku tak dapat berbuat apa2 kecuali terus bertahan.tapi sampai bila??mungkin sehinggakan ianya merosakkan badan sendiri baru la ia berhenti...tapi aku sedar..tu suma nya ada hikmah nya...Tuhan sengaja menguji kekuatan diri...mudah-mudahan ianya cepat berakhir...aku sudah cukup terseksa untuk menahan semua ini...di sini ianya terasa,tak perlu la nak dtunjuk...

dipetik dari worlinturmoil_88@yahoo.com

No comments: